Σελίδες

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

APIVITA | Μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο.

Έχουν περάσει περίπου δέκα μέρες από τότε που αγόρασα τις μικρές μασκούλες με πράσινη άργιλο της APIVITA για βαθύ καθαρισμό και επιτέλους ήρθε η ώρα να σας πω την ταπεινή μου άποψη!Αρχικά, θα ήθελα να αναφέρω ότι η ακμή και ο ντόρος γύρω από τη θαυματουργή πράσινη άργιλο ήταν αρκετά για να με κάνουν να θέλω τόσο πολύ να δοκιμάσω μία τέτοια μάσκα!Στην αρχή ήθελα να αγοράσω τη σκέτη σκόνη που πωλείται στα φαρμακεία με την οποία κάνεις DIY μάσκες, ωστόσο δεν την βρήκα και πήρα αυτά τα δύο φακελάκια.

Το προιόν ισχυρίζεται ότι
  1. χάρη στη πράσινη άργιλο καθαρίζει σε βάθος τους πόρους ,απομακρύνει το περιττό σμήγμα, και αποτρέπει τη δημιουργία μαύρων στιγμάτων
  2. περιέχει αλόη, πρωτείνες σιταριού, έλαιο λεβάντας που βοηθούν στο καλμάρισμα και στην αναζωογόνηση της επιδερμίδας, αφήνοντάς την απαλή και λαμπερή
  3. είναι ιδανική για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες.
Από τα τρία παραπάνω θα έλεγα ότι ισχύουν 100% το 2&3.
Η υφή της είναι σαν μίας κρέμας,πράσινη φυσικά και πολύ δροσιστική,με υπέροχο άρωμα.



Πώς την χρησιμοποίησα:Μετά το μπάνιο καθάριζα το πρόσωπο μου με το effaclar gel moussant της La Roche-Posay και έκανα μία πολύ ελαφριά απολέπιση με το apricot scrub for all skin types της Flormar(θα βρείτε την άποψή μου για το προιόν εδώ) για να είναι το πρόσωπο τελείως καθαρό.Στη συνέχεια άπλωνα τί άλλο;Τη μάσκα φυσικά,σε παχύ στρώμα το οποίο άφηνα κάποιες φορές πάνω από μισή ώρα.Στο τέλος χρησιμοποίησα την novaquasol με βιταμίνη Α(θα βρείτε την άποψή μου για το προιόν εδώ) για ενυδάτωση και ανάπλαση.
Η αίσθηση: Όταν είχα τη μάσκα στο πρόσωπο την ένιωθα να δροσίζει αλλά και ταυτόχρονα να καίει την επιδερμίδα όπως κάνουν οι τσίχλες με τη μέντα!Δεν ήταν όμως ανυπόφορο αυτό το συναίσθημα!
Το αποτέλεσμα:Ομολογώ πως όταν την αφαίρεσα την πρώτη φορά όχι μόνο δεν εντυπωσιάστηκα αλλά απογοητεύτηκα κιόλας!Ίσως ο ντόρος που προανέφερα να με έκαναν να έχω πολλές απαιτήσεις!Τα στίγματα  στη μύτη για παράδειγμα δεν είχαν καθαρίσει τελείως παρόλο που είχα χρησιμοποιήσει και scrub προηγουμένως.Το πραγματικό αποτέλεσμα φάνηκε την άλλη μέρα το πρωί.Το πρόσωπό μου ηταν κάτασπρο,λαμπερό και πολύ απαλό.Σε ορισμένα μικρά σπυράκια και πόρους η άργιλος είχε ''τραβήξει'' το σμήγμα προς τα έξω.
Η γνώμη μου:Μετά από χρήση δύο φορές την εβδομάδα(συνολικά 5 φορές μέχρι τώρα) έχω δει διαφορά στην υφή της επιδερμίδας μου , είναι πιο λεία, τονωμένη και λαμπερή,με πιο υγιή όψη.Έχει αφαιρεθεί η περιττή λιπαρότητα χωρίς να έχω ξηροδερμία σε κάποιο σημείο ή να νιώθω τράβηγμα.Ακόμα και χωρίς κρέμα.Επίσης έχει βοηθήσει και στην επούλωση μερικών πληγών.Γενικά πιστεύω ότι είναι ένα πολύ καλό προιόν,όχι θαυματουργό.

Συνοψίζοντας:
Θετικά:
  • πρακτική συσκευασία με δύο φακελάκια των 8ml το καθένα στη τιμή των 3,5-4 ευρώ περίπου
  • ωραίο,πολύ ευχάριστο άρωμα
  • λαμπερή ,υγιής επιδερμίδα, καθαρή ως ένα σημείο, ακόμα πιο καθαρή μακροπρόθεσμα
  • paraben,silicone,propylene glycol free
Αρνητικά:
  • αίσθηση δροσερού ''καψίματος'',όχι ανυπόφορη.
  • η τιμή δεν συμφέρει πάρα πολύ,όμως για κάποιον που του αρέσει αυτή μάσκα,μπορεί να αγοράσει το σωληνάριο των 70ml νομίζω σε τιμή περίπου 13 ευρώ.
  • δεν καθαρίζει άψογα τους πόρους ούτε εξαφανίζει σπυράκια άμεσα αν περιμένετε κάτι τέτοιο από μάσκα πράσινης αργίλου.
Θα την ξαναγόραζα;Ναι!Σε σωληνάριο αυτή τη φορά ειδικά αν την έβρισκα και με κάποια έκπτωση!Τί θα έλεγα σε μία φίλη μου; Να τη δοκιμάσει με φακελάκια!
Αυτό ήταν το review κορίτσια, ελπίζω να το βρήκατε χρήσιμο!Ό,τι θελήσετε, μη διστάστε να με ρωτήσετε!
 *Το δέρμα μου είναι κανονικό-μεικτό.
**Τη ποσότητα από τα δύο φακελάκια τη χρησιμοποίησα πέντε φορές μόνο σε πρόσωπο και έχει για ακόμα μία μικρή χρήση.

Φιλιά,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου