Σελίδες

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Brand Review : Essence products!

Καλημέρα σε όλες!

Η αλήθεια είναι ότι αυτό το blog δεν με θέλει για συντάκτρια!Όταν το ξεκίνησα πλάκωσε η εξεταστική και σαν να μην έφτανε αυτό, χάλασαν μαζί και το κινητό μου(το περίμενα αυτό) και η φωτογραφική μου (δεν το περίμενα αυτό!). Επομένως, όλο αυτό το διάστημα τα παράτησα μη ξέροντας τί να κάνω εφόσον δεν είχα και τα μέσα για να κάνω κάτι της προκοπής.

Κάτι άλλο που με απασχολεί είναι ότι λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω εξοικιωθεί ακόμα με τη χρήση της σελίδας και ίσως το αισθητικό αποτέλεσμα να μην είναι αυτό που θέλω ή αυτό που θα μπορούσα προσφέρω...

Ωστόσο δεν άντεξα και είπα να κάνω ένα mini review σε κάποια προιόντα της essence που αγόρασα πριν λίγες μέρες.Το ξέρω τα προιόντα είναι πάρα μα πάρα πολύ λίγα , μόλις τρία, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω δει πολλά άρθρα ή βίντεο πάνω στα συγκεκριμένα είδη και γι αυτό επέλεξα αυτά. Επίσης σαν κλασική φοιτήτρια στο τέλος του μήνα είμαι μπατίρισα και δυστυχώς δεν είχα αρκετά χρήματα να διαθέσω για να αγοράσω περισσότερα προιόντα και να συντάξω ένα πιο ολοκληρωμένο review..

Πήγα λοιπόν στα hondos γεμάτη περιέργεια γι'αυτή την εταιρία, ήμουν σίγουρη ότι είχα ξαναδεί stand της και ακόμα πιο σίγουρη ότι το είχα αποφύγει λόγω των χαμηλών τιμών της..Αποφάσισα λοιπόν να αγοράσω λίγα πραγματάκια κατάλληλα για ένα πρωινό μακιγιάζ: ένα ρουζ, ένα μολύβι και ένα κραγιονάκι φυσικά!

Από τα ρουζ επέλεξα την πρώτη από τις 4 αποχρώσεις που είδα, την 10 adorable,ένα πολύ φυσικό ροζάκι απαλό σαν υφή και ελαφρύ σαν προιόν για τα μαγουλάκια!Στην ουσία σε μικρή ποσότητα δίνει αυτόν τον ροζ τόνο υγείας στα μάγουλα, κάτι που εγώ προσωπικά είχα πολύ ανάγκη αφού πάντα τα μάγουλα μου είναι εκρού του νεκρού!
                                           {10 Adorable silky touch blush}


Στη συνέχεια επέλεξα ένα κραγιόν που πιστεύω πολλές θα έχουν αγοράσει ή που πολλές που δεν έχουν αγοράσει ακόμα από την Essence θα το λατρέψουν!Είναι το 53 ALL ABOUT CUPCAKE ! Καταρχήν με τρέλανε η ονομασία!Από όσα κραγιόν δοκίμασα ήταν ένα από τα λίγα που έγραφαν αρκετά ''πυκνά'' σαν χρώμα(γιατί μου αρέσουν πολύ τα ματ κραγιόν) . Έχει μια πολύ ωραία κοριτσίστικη ροζ nude απόχρωση και σαν χρώμα είναι πιστεύω  κατάλληλο για φυσικό μακιγιάζ για όλες τις εποχές του χρόνου κ όχι μόνο για άνοιξη ή καλοκαίρι..Απαλό σαν υφή στα χείλη, δεν θα το έλεγα ενυδατικό, και με ωραίο λαχταριστό άρωμα!Yummi!!

                                         { 53 ALL ABOUT CUPCAKE}

 

Τέλος, αγόρασα ένα μηχανικό μολυβάκι σε μία γλυκιά μπρονζέ απόχρωση, το long lasting eye pencil no 15 bling bling!Δεν έχω αγοράσει ποτέ μηχανικά μολύβια γιατί τα φοβάμαι μήπως χαλάσουν ή μήπως είναι ήδη χαλασμένα, το συγκεκριμένο όμως το ερωτεύτηκα λόγω απόχρωσης. Όταν το δοκίμασα όμως μου άρεσε ακόμα περισσότερο γιατί κάνει λεπτές γραμμές(σε αντίθεση με ένα ξύλινο) και το χρώμα του είναι σταθερό και δεν τρέχει σε σχέση με άλλα μολύβια ίδιας απόχρωσης που έχω στο νεσεσέρ μου και είναι πολύ μαλακά.  

                                                 {15 Bling Bling}


Από τα προιόντα αυτά ομολογώ ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένη όπως και από το συνολικό μακιγιάζ που μου προσέφεραν! Η αλήθεια είναι ότι δοκίμασα και κάποια άλλα καλλυντικά της εταιρίας όπως κονσίλερ και make up αλλά απ τη στιγμή που δεν τα εφάρμοσα συνολικά στο πρόσωπό μου δεν μπορώ να μεταφέρω μη έγκυρες απόψεις!

Ελπίζω να τα δοκιμάσετε και να σας αρέσουν το ίδιο όσο και μένα !!! Πείτε μου και εσείς προιόντα που δοκιμάσατε και σας άφησαν ευχαριστημένες, τις απόψεις σας για το άρθρο και για τον παραπάνω συνδυασμό!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου