Σελίδες

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Home - made lotion κατά της ακμής!

Καλημέρα κορίτσια!!!

Σήμερα ξύπνησα με φοβερή όρεξη και είπα να φτιάξω μία σπιτική λοσιόν κατά της ακμής που είχε δείξει η beauty blogger Anastasia Wall στο κανάλι της στο youtube.Η αλήθεια είναι ότι ούτε λιπαρό δέρμα έχω ούτε κάποιο ορμονικό πρόβλημα, ωστόσο η ακμή με θυμήθηκε στα 20 μου !

Δεν έχω μεγάλο πρόβλημα όσον αφορά τα σπυράκια, αλλά είμαι άτακτη και ανυπόμονη και τα πειράζω!!Και αυτός είναι ο κύριος λόγος που κάνει το πρόβλημα χειρότερο, αφού προκαλεί επιμόλυνση......

Παρόλα αυτά δεν το βάζω κάτω και είμαι σήμερα εδώ για να σας γράψω τα υλικά που χρησιμοποίησα καθώς δεν θυμάμαι επακριβώς τις αναλογίες και τα υλικά της Αναστασίας!Επέλεξα υλικά που είναι ''εχθροί'' της ακμής και βρίσκονται στο ντουλάπι κάθε σπιτιού.Σε 200ml βρασμένου νερού έριξα:

  • 1 φακελάκι τσάι (κατά προτίμηση πράσινο/αυτή τη φορά έβαλα τσάι με άρωμα μέντας)
  • 1 μεγάλη κουταλιά της σούπας μέλι
  • 1 ξυλάκι κανέλλας (μπορείτε να βάλετε και σκόνη)
  • 2 κουταλιές της σούπας λεμόνι
Αρχικά όσο βράζει το νερό ρίχνετε το ξυλάκι της κανέλλας για να απελευθερώσει τα συστατικά του.Όταν αποσύρετε από το μάτι της κουζίνας το μπρίκι ρίξτε το φακελάκι του τσαγιού και σκεπάστε για τρία λεπτά το μπρίκι με ένα πιατάκι.Στη συνέχεια στο ζεστό μίγμα ανακατέψτε το μέλι.Μην το ρίξετε σε νερό που βράζει ή βρίσκεται σε πολύ υψηλή θερμοκρασία γιατί θα χάσει τα ένζυμά του.Τέλος ρίχνετε το λεμόνι. Εγώ για να κάνω πιο αραιό το μίγμα έριξα άλλα 150 ml  κρύο νερό.
Τοποθετείτε το μίγμα σε ένα μπουκαλάκι και το αφήνετε να κρυώσει χωρίς να το κλείσετε με καπάκι. Στη συνέχεια μπορείτε να το φυλλάξετε στο ψυγείο για δύο εβδομάδες περίπου.  Επίσης μαζί με το τσάι μπορείτε να βάλετε ένα φακελάκι χαμομήλι ή και μόνο χαμομήλι αντί για τσάι.

Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ αυτή τη λοσιόν και ανυπομονώ να δω τα αποτελέσματα!Μέχρι στιγμής έχω χρησιμοποιήσει σαν λοσιόν μόνο σκέτο χαμομήλι το οποίο πιστεύω πως έκανε δουλειά αφού ''αποστείρωνε'' στην ουσία τα σπυράκια και άφηνε το πρόσωπο απαλό.Μετά από μερικές εβδομάδες το πρόσωπο καθάρισε πολύ μπορώ να πω.

Λίγα λόγια για τα συστατικά: Το τσάι έχει αντιβακτηριαδιακές,αποτοξινωτικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η κανέλλα είναι αντιφλεγμονώδης.Το μέλι είναι αντισηπτικό και επουλωτικό για τις πληγές.Το λεμόνι επίσης αντιβακτηριδιακό, αντιοξειδωτικό και λευκαντικό για τα σημάδια.Τέλος, το χαμομήλι ήπιο αντισηπτικό και καταπραυντικό.Φυσικά, ενοείται ότι όλα τα συστατικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία!!!


Αυτά από εμένα, θα χαρώ πολύ να απαντήσω σε σχόλια ή ερωτήσεις σας!

xxx

Christina K

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου